2013. március 4., hétfő

JÁTÉK - 2 éves lett a blogom

Két évvel ezelőtt pont ezen a napon kezdtem el írni a blogomat azzal a céllal, hogy a tőlem akkor meglehetősen távol lévő barátaimnak és rokonaimnak megmutathassam, milyen új hobbit találtam magamnak. A blogírásra a férjem beszélt rá, akinek utólag hálás vagyok, hogy akkor ezt megtette. Az akkori hobbi mára szenvedélyemmé vált és szó szerint létszükségletem az alkotás, ami nélkül ma már nem is tudom elképzelni az életem.
Köszönöm a családomnak, akik megértik ezt és elfogadják, és köszönöm a gyöngyös barátoknak a sok segítséget és ihletet, amit kaptam!

Mivel egy éve ezt nem tehettem meg, így idén a tavaly elmaradt játékot is pótlandó, több nyereményt sorsolok!
A nyeremények:
1. Alapanyagok a képen
2. Brick medál füli szett
3. Nefelejcs medál füli szett
4. Magyaros medál
5. Peyote lógós fülbevaló

Hagyj egy megjegyzést, ha szeretnél jelentkezni a játékra!
Határidő: MÁRCIUS 7. 24 óra

SORSOLÁS MÁRCIUS 8.-ÁN NŐNAPON!



79 megjegyzés:

  1. Óhhh micsoda ajándékok! Gratulálok a blogszülinapodhoz....kívánok még nagyon sok ilyen évfordulót! Köszönöm a lehetőséget, hogy játszhatom Veled!

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot és még sok-sok szép ékszert kívánok neked... no és játszani is szeretnék:)

    VálaszTörlés
  3. Kiki !!
    Nem senni menyi gyönyörű dolgot ajánlottál fel mind csodálatos !!!
    Boldog blogszülinapot és még sok sok gyöngyös szülinapot!!
    Egyszerre ünnepelünk ????!!!!
    De jó !!!
    Nekem mind tetszik de én Brick medál füli szettet néztem ki magamnak és most a 2013 tudod a szerencse éve nekem és ki tudja talán most is bejön !!!??

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a blogszülinaphoz ! Szeretnék én is játszani.
    Marcsi

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ékszereket készítesz,örvendeztess bennünket még sokáig ilyen gyönyörűségekkel!
    Boldog blogszülinapot!
    Bármelyik ajándáknak örülnék!
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a szülinaphoz, sok-sok ilyen gyöngyben gazdag évet kívánok még! Jelentkezek én is a játékra!

    VálaszTörlés
  7. Kánaán a szemnek és a léleknek! Köszönöm a lehetőséget, én is jelentkezem. Boldogságos blogszületésnapot!

    VálaszTörlés
  8. Mindig élvezettel nézelődöm a blogodban, nagyon szép, igényes munkáid vannak. Sok-sok ihletet kívánok az elkövetkezendő évekre.

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok a blogszülinaphoz!Legyen még sok ebből a jeles alkalomból!Köszönöm a játékot.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok, s gratulálok a sok-sok szép ékszeredhez! További sok, alkotásban gazdag évet kívánok:)

    VálaszTörlés
  11. Boldog blogszülinapot! (: Sok hasonló évet kívánok és köszönöm a mintákat, ötleteket! (:

    VálaszTörlés
  12. Boldog blogszülinapot kívánok!
    Köszönöm a mintákat,amit megosztottál velünk!
    Köszönöm a lehetőséget,hogy részt vehetek a játékban!!!

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok a szülinaphoz! Sok-sok csodás alkotást kívánok még Neked!
    Köszönöm a játék lehetőségét! :-)

    VálaszTörlés
  14. Boldog blogszulinapot kivanok.Tovabbi sikeres eveket kivanok neked :)

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok,köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  16. Boldog blogszülinapot kívánok!
    Mennyi gyönyörűség, igazán nagylelkű felajánlás!!!

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok! Kívánom, hogy még nagyon sokszor találkozzunk blogszülinap alkalmából. Gyakran megcsodáltam gyönyörű peyote munkáidat, köszönöm, hogy önzetlenül közreadtad csodaszép mintáidat.Köszönöm a lehetőséget a játékra.

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok a blogszülinapod alkalmábólés jelentkeznék a játékra köszönettel Farkasné Éva

    VálaszTörlés
  19. Ezt a lehetőséget nem lehet kihagyni:)Köszönjük a sok szép ajándékot!!

    VálaszTörlés
  20. Gratulálok a szülinaphoz! Gyönyörű ajándékok..:) Vica

    VálaszTörlés
  21. Boldog szülinapot! Nem sajnálsz megválni ezektől a szépségektől? Én sem hagyhatom ki a játékot!

    VálaszTörlés
  22. Köszönöm ezt a nagyszerű lehetőséget, nagy örömmel jövök hozzád játszani!

    VálaszTörlés
  23. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok! Gyönyörű dolgokat készítesz, gratulálok!

    VálaszTörlés
  24. Micsoda ajándékok :) Csatlakoznék én is a játékhoz.

    VálaszTörlés
  25. Micsoda ajándékok! Boldog blogszülinapot és további jó alkotást! Nagyon szeretem a munkáidat.

    VálaszTörlés
  26. Boldog második blog szülinapot. Igazán nagylelkű ennyi ajándékot kisorsolni. Csodás munkák. Én is bárminek örülnék, viszont ha választani kéne a nefelejcses szettbe azonnal bele szerettem.
    Köszönöm a lehetőséget, azt is köszönöm, hogy nem kötöd lájkoláshoz..stb.-hez így esélyt adsz olyanoknak is, akiknek nincs blogjuk és még a facebookon sem találhatók meg. :D

    VálaszTörlés
  27. Gratulalok a blogodhoz, en is szeretnek jatszani!
    Kata

    VálaszTörlés
  28. Boldog Második szülinapot és még sok-sok ilyen szülinapot kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  29. Gratulálok az évfordulóhoz, és kívánok még sok-sok blogolással eltöltött évet.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  30. Gratulálok! Hú mennyi szuper ajándék, játszom érte!:)

    VálaszTörlés
  31. Gratulálok! Igaz, még csak most találtam a blogodra, de nagyon tetszik, biztosan gyakori vendég leszek nálad:).

    VálaszTörlés
  32. Gratulálok az évfordulóhoz, és a sok-sok csodaszép ékszerhez!

    VálaszTörlés
  33. További jó blogolást! Gyönyörűek a nyeremények!

    VálaszTörlés
  34. Gratulálok, és én is jelentkezem.

    VálaszTörlés
  35. Gratulálok a jeles eseményhez! Igazán bőkezű ajándék az ünnepelttől:) Köszönöm a lehetőséget, nem hagyom ki!

    VálaszTörlés
  36. Gratulálok a szülinaphoz és kívánok még sok gyöngyös és blogos évet :). Köszönöm a lehetőséget és sok sikert mindenkinek a játékhoz

    VálaszTörlés
  37. Gratulálok a blogszülinaphoz és a csodás alkotásaidhoz!
    Én is szeretnék játszani, szuper nyeremények egytől egyig :-)
    Ha választani kellene, az alapanyagok megmozgatták a fantáziámat :-)

    VálaszTörlés
  38. Gratulalok a blogszulinapodhoz. Szeretnek ezekbol a szepsegekbol en is nyerni igy jelentkezem s jatekodra.

    VálaszTörlés
  39. Boldog második blogszülinapot kívánok! Természetesen játszom Veled e pazar ajándékok bármelyikéért!

    VálaszTörlés
  40. Boldog blogszülinapot kívánok! Én is szeretnék jelentkezni a játékra!

    VálaszTörlés
  41. Gratulálok a szülinaphoz és a sok gyönyörűséghez amiket alkotsz. Szívesen nyernék e pazar nyereményekből én is. Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  42. Egy nagy elismerő köszöntés Neked! Legyen sok örömöd továbbra is az alkotásban! Fantasztikusak a nyeremények is, szívesen játszanék- még inkább nyernék:-)))

    VálaszTörlés
  43. Gratulálok! Szeretnék én is játszani Veled!

    VálaszTörlés
  44. Gratulálok a "szülinapodhoz". Én is szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  45. Gratulálok a szülinaphoz! Gyönyörű ajándékok! Szívesen részt vennék a játékban! Kitti

    VálaszTörlés
  46. Gratulálok a blogszülinaphoz. Szeretnék ezekből a szépségekből én is nyerni, így jelentkezem s játékodra.

    VálaszTörlés
  47. Boldog Szülinapot! :)
    Szeretnék játszani!
    Sok szépséget készítettél,egyik szebb mint a másik! :))
    Mivel én is imádok alkotni,én leginkább az alapanyag csomagnak örülnék!
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  48. Congratulations and continue all good.

    regards Bieni

    VálaszTörlés
  49. Boldog szülinapot! Énis jövööök:)

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  50. Gratulálok a szép munkákhoz, én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  51. Kedves Kiki!
    Nagyon boldog blogszülinapot kívánok és legalább még 10 x ennyit :)

    VálaszTörlés
  52. Boldog blogszülinapot! Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  53. Nagyon gáláns a felajánlásod, köszönöm! És természetesen ringbe szállok a nyereményért! Hátha....

    VálaszTörlés
  54. Boldog szülinapot, szeretnék a játékra jelentkezni.
    Kriszta

    VálaszTörlés
  55. Boldog szulinapot, en is szerencset probalok.

    VálaszTörlés
  56. Boldog blog születésnapot kívánok.Ezek nem is ajándékok,hanem kincsek.Én is szeretnék játszani.

    Irisz

    VálaszTörlés
  57. Boldog blog születésnapot kívánok.Ezek nem is ajándékok,hanem kincsek.Én is szeretnék játszani.

    Irisz

    VálaszTörlés
  58. Boldog blog születésnapot kívánok.Ezek nem is ajándékok,hanem kincsek.Én is szeretnék játszani.

    Irisz

    VálaszTörlés
  59. Sok sikert a továbbiakhoz is! Én is szeretnék játszani a kincsekért, köszönöm a lehetőséget. :-)

    VálaszTörlés
  60. Boldog születésnapot! Én is, én is!

    VálaszTörlés
  61. Boldog blogszülit:)
    nagyon szuper ajándkok!

    VálaszTörlés
  62. Boldog születésnapot!!! Hűha mennyi ajándék, te aztán bőkezű vagy :) Gyönyörűséges dolgokat lehet nálad nyerni, szeretnék részt venni a játékodon :)

    VálaszTörlés
  63. Boldog blogszülinapot kívánok és még nagyon sok szép alkotást! Én is szerencsét próbálok! Nagyon örülnék bárminek!

    VálaszTörlés
  64. Boldog Blogszülinapot! Szeretnék én is játszani! Inspirálnak a munkáid!

    VálaszTörlés
  65. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  66. Szia! Először is boldog szülinapot :-) nagyon tetszenek a munkáid, sok szép dolgot találtam nálad.
    Szeretnék jelentkezni a játékra, nagyon bőkezű vagy a szerencsésekkel...

    VálaszTörlés
  67. Gratulálok a szép évfordulóhoz, Kívánom, hogy még sok évet ne távolodj el ettől a gyönyörű hobbytól. Ja, és én is szeretnék játszani a gyönyörű ajándékokért. Köszönöm-

    VálaszTörlés
  68. Milyen hosszú már ez a sor! Nagyon boldog születésnapot Neked!

    VálaszTörlés
  69. Hello, found your blog by chance and find your creations very very beautiful. I follow you because you will be my inspiration. Take this opportunity to be in your game, and congratulations on your milestone of two years and I pray that you be blessed with good fortune to so much your kindness.
    A greeting and a hug from Italy
    Stefylu

    My blog
    http://lalunadistefylu.blogspot.it/

    My mail
    lalunadistefylu@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Hi Kiki, I want to partipate in this game.
    I love your beadwork! =)
    I will glad if I win all pieces of jewelry.
    My email is misscarolina143@hotmail.com
    My blog is: www.bellezaseinspiraciones.blogspot.com
    Greetings =)

    VálaszTörlés
  71. Happy anniversary!
    I'd like to participate.
    I'm Sara from http://lecreazionidiessebi.blogspot.it/
    Good luck to everyone

    VálaszTörlés
  72. Hy Kiki :-))
    Happy anniversary !!!
    I'm Morena and I love your beadwork !!!
    My email is: moryborelli@gmail.com
    Thanks ;-)))

    VálaszTörlés
  73. Bellissimo posso partecipare? buona serata

    VálaszTörlés
  74. Поздравляю! У Вас замечательные работы, хотелось бы тоже поучаствовать, спасибо за такую возможность

    VálaszTörlés
  75. Kedves Kiki! Nagyon boldog 2. blogszülinapot kívánok! :-)
    Nagy szerencsémre az utolsó pillanatban észrevettem a játékodat, gyönyörű ajándékhalmazt állítottál össze! Hűha!
    Kívánom Kriszti, hogy még nagyon sok blogszülinapot ünnepelhessünk veled!

    VálaszTörlés
  76. Boldog blog születésnapot kívánok! Én is szeretnék játszani ezekért a kincsekért! :)

    VálaszTörlés
  77. Boldog blogszülinapot - és még sokat-sokat :) én csak most ismerkedem a technikákkal... mindig vannak ilyen gyöngyfűzős hullámaim :) azt hiszem, lenne ötletem arra, mire is használnám fel a felajánlott dolgokat. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...