2011. december 7., szerda

Round and round


 Hát ezt megfűztem kíváncsiságból, hogy milyen, de be kell valljam fogalmam sincs még mire fogom használni. Talán valamilyen asszimetrikus láncra egyéb bogyókkal jó lehetne, de még nem tudom. Ezek az olivazöld jade gyöngyök viszont most tetszenek...


 I made this piece because I was very curious to see how it looks like, but I don't know how to use this. Maybe I will use for a necklace with some other beaded round beads, but I am not sure. But I like the olive green jade beads...
Minta: Sabine Lippert

8 megjegyzés:

  1. Szépséges, tetszik:) A képen nem látszik a mérete, nagyon nagy lesz? :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Az átmérője kb. 5cm, és nálam súlyosabb is lett, lehet üveggyöngyökkel könnyebb lenne, így viszont biztosan drót lánc kell neki a gyöngyök súlya miatt.

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett !!!
    Áruld el már Kriszti te éjjel nappal fűzöl !!!!!

    VálaszTörlés
  4. Én leginkább délelőtt, nappal fűzök, akkor látom jól a színeket, elkezdett dolgokat néha befejezek este is. Az mondjuk megtévesztő lehet, hogy nálunk akkor van nappal mikor nálatok éjjel... :) nálunk most van délelőtt.

    VálaszTörlés
  5. Eddig fel sem tűnt nekem hogy te nem Magyarországon élsz most eszméltem föl !!!!
    Te születésed óta ott élsz !?

    VálaszTörlés
  6. 1 éve élünk Kaliforniában, előtte Szegeden voltunk, viszont a gyöngyökkel csak itt februárban kezdtem foglalkozni :) most van erre időm

    VálaszTörlés
  7. Légy szíves küld el az email címed ha van mert úgy kicsit talán személyre szólóbb témákat is meg tudnánk beszélni !!!
    Én is csak Januártól fűzök mert munkanélküli voltam de most már dolgozom !

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...