2011. november 7., hétfő

Madra medál elegánsan fekete lila aranyban


Ez a medál már régebben tetszett nekem, de csak most sikerült beszereznem 9mm-es szalma gyöngyöket. A beszerzés így sem sikerült tökéletesen, mert mikor nekilátam, kiderült, nincs itthon 12mm-es teklám. Na ezt alig akartam elhinni. Így készítettem végül el 10mm-es teklával a közepén és csak 6 egységgel fűzve. Picit domborúbb, picit más, de legalább elkészült. A minta viszont annyira szuper, hogy újra meg fogom fűzni, más színben is, és beszerzem a 12-est a közepére.
Ezer köszönet a mintáért Ewának.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesen feltaláltad magad nagyon örülök,így is nagyon szép lett!!!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen, hát még ha fényképezni is tudnék... mondjuk bár csak tizedannyira mint te, nagy csodálója vagyok a munkáidnak!

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, csak ismételgetem, ismételgetem: gyönyörű, tökéletes munka. Gratulálok.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...